Familias de la EFB Terra de Montes piden más implicación en el cuidado de las instalaciones
DEZA
Familias de los jugadores de la Escola de Fútbol Base Terra de Montes emitieron un comunicado en el que solicitan al Concello de Forcarei una mayor implicación a la hora de cuidar las instalaciones deportivas municipales. En una carta firmada conjuntamente, también piden a la directiva del club que apueste por la escuela de fútbol «e a promova por todas as vías que correspondan».
En lo que respecta al gobierno local, las familias de la EFB Terra de Montes instaron al Concello a cumplir «coas súas obrigas no que se refire ao mantemento das instalacións deportivas municipais, ao apoio económico á Escola de Fútbol Base en tempo e forma e, en xeral, ao soporte loxístico e funcional que garanta actividades locais en espazos ben coidados e dispoñíbeis para toda a veciñanza».
En la misiva, los padres y madres sostienen que hay mucho mejorar en estos aspectos, recalcando que su cumplimiento «so é cuestión de atención ao estados dos espazos e vontade de coidalo». Finalmente, también señalan la importancia de «organizar ben os recursos para poder mantelos a longo prazo e que a veciñanza e os visitantes poidan usufrutuar en condicións as instalacións, que son de todos».