
No obstante, el alcalde valora que, por primera vez, vayan a pagar por la depuración
28 dic 2019 . Actualizado a las 05:00 h.El alcalde ferrolano, Ángel Mato, manifestó ayer que «non se pode permitir que un servizo básico, que estamos encantados de prestar, como é a depuración, teña un custe distinto para os veciños de Ferrol e de Narón». Así respondía a preguntas de la prensa sobre el acuerdo del pleno de Narón de abonar solo 705.989 euros del 1,8 millones que le reclama Ferrol por el saneamiento, e insistía en que «chegaremos a onde sexa necesario para reclamar esa débeda e os danos e prexuízos que se puideran producir».

Ángel Mato puso por delante que «a relación de veciñanza entre Ferrol e Narón é cordial», para acto seguido advertir a Narón «que ten que ser un concello responsable e facer fronte aos gastos». Según el regidor ferrolano, una vez que tengan en su poder la justificación del gobierno de Marián Ferreiro, «darémoslles trámite administrativo ás reclamacións que envíe o Concello de Narón e chegaremos a onde sexa preciso para cobrar esa débeda que recae sobre os veciños e veciñas de Ferrol».
No obstante, Mato añadió que, pese a las diferencias sobre la cuantía, «hai unha cuestión importante, e é que, por primeira vez, vai pagar o servizo de depuración que se está pagando Ferrol».
Respecto a la propuesta de Narón de crear una comisión interadministrativa integrada por personal de ambos concellos y de las respectivas empresas mixtas de gestión del agua, el alcalde de Ferrol aseguró que hay tres sentencias judiciales que refrendan que el protocolo de ejecución concertada y la encomienda de la gestión de la depuración a Emafesa están plenamente vigentes y cumplen la normativa legal establecida al respecto.