Terra Galega llegará con Marián Ferreiro a 48 años de alcaldía en Narón: «Isto é histórico»
NARÓN
Iniciará mandato en solitario con el compromiso «dunha cidade máis humana»
17 jun 2023 . Actualizado a las 18:55 h.De la mano de Marián Ferreiro, Terra Galega va camino de casi medio siglo de gobierno en Narón. Tras tomar este sábado su tercer bastón de mando, la regidora podrá conceder en este mandato 48 años de alcaldía para una formación independiente y con raíces vecinales. La propia Ferreiro admite que «isto é histórico». Y celebraba ayer que finalmente todos los grupos se votasen a sí mismos, facilitando que siga gobernando TeGa como lista más votada. Todo sobre ruedas, salvo un detalle. Por primera vez en dieciséis años el mandato se inicia en solitario y en minoría, con diez concejales en una corporación de 21.
«Estamos moi contentos por reeditar a alcaldía, o lóxico era que a lista máis votada co 45 % do electorado ostentase o mando», aseguraba la regidora tras tomar posesión. El pleno transcurrió con tranquilidad, salvo el momento de tensión al sacar la primera papeleta de la urna. Ya el viernes se sabía que todos los partidos votarían por sí mismos. Pero cuando ese trozo de papel llevaba el nombre de Germán Castrillón, «respiramos tranquilos pois quedaba claro que non habería ningún acordo». Votaron por sus propios candidatos los seis ediles del PP, los tres del BNG y los dos del PSOE.
«A mesa de idade estaba composta por dúas persoas do PP, non revolveron a urna e a papeleta que quedou enriba foi a do Partido Popular... non houbo emoción porque comprobamos que non había acordo a tres bandas», indica Ferreiro. Admite que «sempre hai incertidume ata o último momento, pero todo quedou rápidamente desvelado nun pleno tranquilo e emotivo».
Con mucha gente en las bancadas, sobre todo familiares, el salón de plenos asistió a la investidura de Ferreiro que comprometió su «esforzo a levar a cabo o noso proxecto de cidade». En ese sentido, apuesta por «un mellor Narón: máis humano, accesible, eficiente, inclusivo, igualitario, que poña as persoas e a calidade de vida no centro». Con más calma ya en los pinchos puestos para la ciudadanía en la cafetería del Concello, la reelegida recalcaba que «este día forma parte da historia de Narón, da agrupación de TeGa e da miña propia».
Su mandato en solitario lo inicia «con moita ilusión porque son persoa de diálogo e non me dá medo esta situación, teño claro que non cruzaremos as liñas vermellas». Añade que «non hai acordo de goberno pero si pode haber acordos puntuais cumprindo o noso programa, o que queira aportar terá abertas as portas do despacho».
Y recuerda que «xa gobernamos sós os últimos meses e non nos foi tan mal». Su dedicatoria de la toma de posesión fue «para o pobo, TeGa neste novo ciclo e sobre todo agradezo o apoio familiar xa que teño dous fillos moi pequenos e este cargo ten moitas ausencias».
Entre los nuevos concejales que tomaron posesión en Narón destacó la tercera del BNG, Beatriz Mosquera, que acudió con el traje tradicional gallego «como símbolo de que a cultura é un piar fundamental dentro de calquer pobo».