El Concello firmó ayer el convenio de adhesión a este protocolo
05 jun 2024 . Actualizado a las 05:00 h.El Concello de Valdoviño firmó ayer por la mañana su adhesión al sistema para la protección de víctimas de violencia de género, VioGen. El alcalde, Alberto González, la subdelegada del Gobierno en A Coruña, María Rivas, y el jefe de la Comandancia de la Guardia Civil en la provincia, Fernando Pedreira, rubricaron el protocolo en una reunión extraordinaria de la junta local de seguridad.
Rivas explicó que VioGen «é unha ferramenta imprescindible e necesaria para avanzar decididamente na protección das vítimas de violencia machista. A loita contra a violencia de xénero é unha tarefa na que todas as institucións se deben implicar ao máximo». Reconoció como prioridad que los concellos se sumen a este sistema de vigilancia: «Son as persoas que compoñen as policías locais as que por proximidade e coñecemento poden enriquecer e mellorar este servizo».
En la provincia, con 2.268 víctimas de violencia de género con casos activos, según indicó, ya hay 22 concellos adheridos a VioGen. Este sistema permite que la Policía Local disponga de información sobre las situaciones de maltrato registradas en su municipio. A los agentes municipales les corresponde «axudar nos labores de seguimento e control dalgúns casos, aqueles considerados de risco baixo ou non apreciado. No resto fai o seguimento a Garda Civil».