Familias de Valdoviño que todavía no saben si sus hijos serán admitidos en el CPI recurren a la Valedora do Pobo
VALDOVIÑO
Hay once niños de Primaria que aún no se han podido matricular en el centro
11 jul 2024 . Actualizado a las 05:00 h.Las familias de Valdoviño que, casi a mediados de julio, aún no saben si sus hijos serán admitidos en el CPI de Atios, el único centro del municipio (a mayores de las tres escuelas unitarias del CRA O Esquío), han recurrido a la Valedora do Pobo para que les ayude «a chegar á Consellería de Educación, que dea unha resposta e acabe con esta incerteza».
Los padres de once menores de Primaria (los de tres años inicialmente excluidos sí han podido matricularse) que solicitaron plaza denuncian «a indefensión administrativa total» en la que se encuentran. «Non sabemos nada, mandamos correo a Inspección e non nos contesta, a dirección do centro non sabe nada, o Concello tampouco obtivo resposta e as únicas informacións que temos son a través da prensa, onde din que esteamos tranquilos, pero cando preguntamos por iso dinnos que non teñen competencias para informar sobre artigos da prensa», desgranan en el escrito.
Educación respondió el 8 de julio a una pregunta sobre este asunto formulada por este periódico: «Non hai ningunha novidade. O proceso segue as canles ordinarias e, como dixemos sempre, todos os alumnos empadroados en Valdoviño teñen praza no concello». Es la cuarta vez que la Consellería se pronuncia en este sentido, pero a los padres no les comunican nada, por lo que se sienten molestos e indignados.
«O que pretende a Consellería —sospechan— é que estas solicitudes entren pola porta de atrás, de xeito que non conten para a raio, aínda que si contan para a carga de traballo que soportan os docentes. Ademais de xerar incerteza e angustia ás familias».