El PP exige al BNG explicaciones sobre la subvención que Vicepresidencia dio al IGEA en el 2007
GALICIA
El Partido Popular emitió ayer un comunicado para reclamar al BNG una explicación sobre la subvención que Vicepresidencia de la Xunta concedió en el 2007 al Instituto Galego de Estudos Europeos e Autonómicos (IGEA), que ahora dirige Anxo Quintana. El departamento autonómico, que pilotó el propio Quintana durante la etapa del bipartito, concedió una ayuda de 12.000 euros al IGEA a través de un convenio de colaboración para organizar varios seminarios sobre la reforma estatutaria.
Los populares analizarán si el bipartito incurrió en alguna ilegalidad al conceder esta subvención. «Lamentamos que os datos apunten cara unha realidade que indica que o BNG pagou as xubilacións dos seus altos cargos con fondos públicos, que desviou cando estaba no poder na pasada lexislatura. Ante a gravedade dos feitos -continúa el comunicado del PP- esíxelle á dirección dos nacionalistas que explique se avala estes comportamentos».
Dice la dirección popular que ya suponía que el Bloque utilizaría su paso por la Xunta para solucionar «o presente dos seus cargos e afiliados a través de contratos a dedo en chiringuitos e entidades como o Consorcio de Benestar, pero non sabiamos que, ademais do presente, o BNG tamén se preocupaba por solucionar o futuro dos seus principais puntais políticos». Por todo ello, el PP asegura que investigará si esta subvención fue una excepción o si se registraron más casos.