La cooperativa del Ribeiro incorpora a la tercera generación
11 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.El viñedo de San Cibrao de la cooperativa Viña Costeira fue el lugar escogido para celebrar el cincuenta aniversario de lo marca que es ya una entidad del vino en Galicia.
El consejero delegado de la cooperativa, Andrés Rodríguez Gómez, puso en valor la trayectoria de los viticultores de la comarca y recordó que la historia de Viña Costeira comenzó con una reunión entre productores en un cine. «Se nos trasladásemos ao ano 1968, momento no que a antiga cooperativa de Leiro e a cooperativa de Ribadavia se uniron, veríamos como toda a xente hipotecou o seu patrimonio e pasaron moitas penurias, sen cobrar durante varias colleitas», afirmó Rodríguez Gómez.
Viña Costeira cumple medio centenario recibiendo más de 10.000 visitas al año y siendo un referente por la calidad en la elaboración de sus vinos. «Hoxe temos novos retos e ilusións renovadas. Estamos na terceira xeración de socios que se está incorporando á cooperativa, tanto en postos de xestión como no viñedo, e temos que conseguir que os mozos se queden aquí. Ben sexa polo cariño que lle teñan ao viñedo e a terra ou ben sexa por facer rentables as explotacións», añadió el consejero delegado.
Al acto acudieron diversas personalidades de la política gallega como el alcalde de Ribadavia, Ignacio Gómez, que también intervino para felicitar a los cooperativistas por el camino recorrido. «Quero recoñecer a visión innovadora aos promotores que souberon ver que traballando xuntos, unindo as colleitas das súas viñas, podían ofrecer un mellor produto. E que podían transformar e vender eles mesmos o produto conseguindo que o valor engadido repercutise nas súas economías», destacó el regidor durante el acto.
El artista ourensano Acisclo Manzano elaboró tres esculturas, en homenaje a los viticultores, con motivo del cincuentenario que desde ayer dejarán constancia en el viñedo de la historia de la cooperativa y sus trabajadores.
Por otra parte, el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que también asistió al acto, destacó que el vino es uno de los símbolos de identidad gallegos y que la llegada del AVE en 2019 jugará un papel fundamental para dar a conocer los caldos gallegos.
«No mundo no que camiñamos hoxe, lamentablemente hai moito individualismo. Sen embargo, o mundo do viño é o contrario. A xente reúnese para tomarse un viño e conversar ou compartir bos momentos», afirmó en su turno de palabra. «O viño forma parte do patrimonio inmaterial de Galicia e é sinónimo de Galicia Calidade. Cando alguén pide un Ribeiro, está visionando Galicia», afirmó.