Lores ve el centro ocupacional de Juan XXIII como «un paso adiante para Pontevedra»
PONTEVEDRA
El alcalde visito el centro y puso en valor la labor que realiza la fundación que lo gestiona
11 mar 2023 . Actualizado a las 05:00 h.La Fundación Juan XXIII abrió hace unos meses un centro ocupación en Pontevedra, un edificio destinado a labores de formación e integración sociolaboral para personas con discapacidad intelectual. El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), visitó este viernes las instalaciones y mantuvo un encuentro con el patronato de la fundación. Se congratuló de que el edificio, «que foi construído nunha parcela que o Concello cedeu no ano 2017», se haya convertido «nun prazo razoable de tempo en un novo complexo formativo e de integración laboral». Actualmente hay unas 60 personas que acuden al centro, «entre persoas da propia fundación e usuarios que adquiren coñecementos e dinámicas de traballo».
Lores considera que la puesta en marcha de este centro supone «un paso adiante importantísimo para Pontevedra, xa que ofrece facilidades á hora de que persoas con discapacidade intelectual poidan integrarse laboral e socialmente».
El centro, ubicado en la calle Santa Lucía, complementa al que tiene la propia Fundación Juan XXIII en la Rúa Fontesanta. Y forma parte de un entorno de referencia para la atención de precisan de atención especial. Lores recordó que a escasos metros el centro ocupacional el Concello está «rematando no Centro Sur unha residencia e centro de día para persoas con parálise cerebral con Amencer; e no futuro tamén faremos unha residencia para persoas con discapacidade física da man de Cogami».
Además, Lores valoró muy positivamente el proyecto de Juan XXIII en Castiñeiras, donde la Fundación puso en marcha una instalación para cultivar árboles autóctonos. «É un xeito espléndido de coidar e reaproveitar o noso monte espléndido», valoró el alcalde