El SonRías Baixas de Bueu recibe a La Pegatina y Macaco en su jornada de clausura
PONTEVEDRA
A los ritmos de la sesión de Ninhodelosrecaos DJ, alias tras el que se oculta Rubén Sierra Jiménez, cantante e guitarrista de La Pegatina, se despedirá esta noche el SonRías Baixas de Bueu, que este año alcanzó su veinte edición. En este último día, los platos fuertes son, precisamente, este grupo catalán, «unha das nosas bandas máis internacionais» que conmemora sus veinte años en activo, y Macaco.
Ambos actuarán en el escenario Fest Galicia, donde, a partir de las 21.50 horas, La Pegatina presentará su 20 Aniversario Tour, un «novo espectáculo cunha posta en escena renovada, máis enérxica que nunca, e á altura da festa que suxire a súa música». Posteriormente, con la medianoche, Macaco interpretará sus temas de siempre y algunos de su nuevo disco, Vuélame el corazón, «onde conviven músicas de raíz, da rumba á cumbia, do folk ao tango, guitarriñas pequenas, moogs e sintes retro, e unhas bases e beats construidos con elementos orgánicos».
Previamente, desde las 19.50 horas, Arde Bogotá dejarán la impronta de su personal pop-rock, mientras que «os sons balcánicos tradicionais correrán a cargo da formación bosnia Dubioza Kolektiv (2 horas) coa súa mistura de rave, ska e unha enerxía imparable en directo con letras que se centran na protesta política e a reivindicación social».
Por su parte, en el segundo escenario, el Turismo Rías Baixas, se abrirá con una sesión vermú en la que participarán Lamatumbá y Ortiga e Pili Pampín, mientras que los conciertos vespertinos arrancarán a las 19 horas con LaMontagne & PicoAmperio, «dúo que revive a raíces a través de sons futuristas e tecnolóxicos». María de Juan (23.10 h.) trae su propuesta de revisión de la copla «envolta nun imaxinario cinematográfico», mientras que y Grande Amore (20.50 h.) «faranos partícipe da súa desesperación existencial co seu ton humorístico, vulnerable e a ritmo de techno oitenteiro».
Este escenario despedirá la noche con una actuación sorpresa que, a buen seguro, no dejará indiferente al público asistente..