Más de 9.500 sociedades se benefician en Pontevedra del Kit Digital

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

SUBDELEGACIÓN DEL GOBIERNO EN PONTEVEDRA

Abel Losada cifró en casi cuarenta millones la inversión en la provincia para «implantar solucións de dixitalización nas empresas e pequenos negocios».

18 jun 2024 . Actualizado a las 16:45 h.

En la actualidad, a más de 9.500 empresas de la provincia de Pontevedra ya les fue concedido el bono del programa Kit Digital puesto en marcha por el Gobierno de España con fondos europeos del Plan de Recuperación. Así lo puso de manifiesto este martes en Ponte Caldelas el subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Abel Losada, quien cifró en casi cuarenta millones de euros la inversión en la provincia para «implantar solucións de dixitalización nas empresas e pequenos negocios pontevedreses».

En el transcurso de una visita a la carpintería Ceyeda, «empresa referente no sector que nos últimos dez anos tivo unha proxección notable de crecemento e que tras a crise da COVID-19 decidiu darlle un empurrón á súa estrutura dándolle un peso moi importante a dixitalización de procesos», Losada destacó que gracias al programa estatal pudo mejorar su web adaptándola a los tiempos actuales, «dándolle unha visión mellorada, cunha páxina máis dinámica e actualizada».

En este sentido, precisó que esta sociedad empezó como una pequeña carpintería en Vilaboa para posteriormente trasladarse a Marín hasta adquirir la actual nave en A Reigosa. «Con 65 empregados e 3,6 millóns de facturación, exporta a Canadá, Francia, Bélxica e Portugal, producindo solucións de mobiliario para diferentes franquicias do mundo da hostalaría e outras empresas», precisaron desde la Subdelegación.

Añadieron que, en lo relativo a la gestión de procesos, «implantou o portal do empregado, unha webservice que se lle dá aos traballadores da empresa para a descarga de documentos como nóminas, anuncios...». De igual modo, puso en marcha un software de control de entradas y salidas de personal y activó un programa de control por geolocalización a través de los móviles de presencia de los jefes de equipo en las obras donde montan sus productos. Asimismo, «melloraron a xestión de redes sociais coa publicación de temas e noticias en Linkedin que dan a coñecer a empresa e permiten chegar a futuros clientes», reseñaron al respecto de esta firma.