El SonRías Baixas de Bueu generó un impacto económico de 2,3 millones de euros
PONTEVEDRA
Además, el festival batió récords de asistencia al congregar durante sus tres días a 26.800 personas
06 ago 2024 . Actualizado a las 16:50 h.En una edición marcada por los conciertos de grupos y artistas de la talla de La Oreja de Van Gogh o Rozalén, y en la que Rayden aprovechó para despedirse del público gallego en lo que su última actuación en la comunidad tras el anuncio de su retirada de los escenarios, se estima que el SonRías Baixas generó un impacto económico en la comarca de Bueu que ascendió a 2,3 millones de euros, «o máis alto da súa historia». Desde la organización tienen claro que esta cifra refleja «o crecemento que está a experimentar o festival de maneira directa no tecido turístico e hostaleiro da localidade, e tamén en toda a contorna da vila mariñeira. Durante todo o seu desenvolvemento, o festival xerou empregos a preto de 1.000 persoas», añadieron.
Y es que en esta 21 edición fue un gran éxito, como pone de manifiesto el hecho de que se alcanzase «un novo fito relativo ao número de asistentes». Así, el festival consiguió reunir a más de 26.800 personas en el recinto de As Lagoas, «experimentando un crecemento de máis do 20 % con respecto ás cifras de 2023 e consolidándose como unha das citas de referencia do verán musical en Galicia, ampliando e estendendo cada vez máis a súa influencia e notoriedade por todo o Estado», precisaron.
En este punto, recordaron que, en la presentación del SonRías Baixas, su director Jordi Lauren remarcó que la prioridad de la organización, la promotora PlayPlan, fue la de garantizar la comodidad y diversión de los asistentes para conseguir hacer de este pasado fin de semana una experiencia lo más completa posible, conjugando una variada oferta musical con las enormes posibilidades que ofrece Bueu en los ámbitos gastronómico y turístico.
En el plano eminentemente musical, por los escenarios pasaron veintiséis bandas y artistas, «mostra da evolución musical da que o festival quere ser amplamente partícipe, mesturando bandas consolidadas e queridas por todos -La Oreja de Van Gogh, Rayden ou Rozalén- con formacións de máis recente creación pero que chegan pisando moi forte -Álvaro de Luna, Ginebras, La La Love You...- e sen esquecerse do talento galego, sempre moi presente no espírito do SonRías. Para o recordo quedan as actuacións de Grande Amore, Fillas de Cassandra e o multitudinario concerto de Tanxugueiras», destacaron desde la promotora.
En este sentido, aludieron a las colaboraciones que se vivieron en distintas actuaciones: «Álvaro de Luna sumouse ao set de Sexy Zebras, Sabela foi a convidada no concerto de The Rapants e Luis Fercán sorprendeu ao persoal ao aparecer por sorpresa no concerto de Mr. Kilombo». Asimismo, subrayaron la vocación intergeneracional del festival buenense al reunir públicos de muy variadas edades, si bien «continua sendo moi nova e maioritariamente feminino», toda vez que «máis do 64 % dos seus asistentes son mulleres».
Esto también quedó reflejado en un cartel en el que se apostó por el talento femenino y donde «a maior parte dos seus nomes principais [son] proxectos liderados por mulleres e contando máis de dous tercios da súa proposta con bandas con representación feminina nas súas filas».
SonRías Baixas, cuya promotora es PlayPlan Cultural, cuenta con la colaboración institucional del Concello de Bueu y el patrocinio de la Diputación de Pontevedra y Turismo Rías Baixas a través de la marca Rías Baixas Fest, así como de la Xunta de Galicia a través de Xacobeo y la marca Fest Galicia, así como de El Águila y Johnnie Walker.