Caldas lleva hasta la Valedora do Pobo su reclamación de la tercera clase de infantil en San Clemente
PONTEVEDRA
El Concello considera que hay matrículas suficientes para que se mantenga la unidad que piden los padres
18 sep 2024 . Actualizado a las 05:00 h.El Concello de Caldas dirigirá una reclamación a la Valedora do Pobo para recuperar la tercera unidad de Educación Infantil del CEIP San Clemente, según anunciaron este martes el alcalde, el socialista Juan Manuel Rey, y el concejal de Educación, el nacionalista Manuel Fariña, tras una reunión del ejecutivo municipal con representantes de las familias. El equipo de gobierno de Caldas hizo un llamamiento a las familias a «non abandonar a loita» para «garantir servizos educativos dignos no rural».
En opinión del gobierno caldense, la Xunta actúa con «continuo desprezo» ante las peticiones del centro escolar, la Anpa, las familias y el Concello. Fariña asegura que la Xunta «está a incumprir a súa propia normativa, xa que cos números de matrículas existentes no CEIP son necesarias as tres unidades de Infantil e a totalidade do profesorado asociado».
El concejal de Educación insistió: «Non valen parches nin aulas en precario. A Xunta ten que recoñecer o seu erro porque non está a ter en conta o alumnado con necesidades especiais. Non é suficiente con que o colexio se apañe con remendos que non garante, nin moito menos, a calidade educativa que merecen». Por su parte, el alcalde manifestó que padres y Concello deben actuar coordinados en esta reivindicación, «facendo presión» para asegurar «un servizo educativo digno no para o rural» porque «do contrario estarase condenando o futuro do CEIP San Clemente».