Todo un instituto de Santiago atraviesa un túnel del terror: «O do Samaín está víndose arriba»

La Voz SANTIAGO

VIVIR SANTIAGO

Paco Rodríguez

El pabellón del IES Eduardo Pondal acoge una llamativa iniciativa de alumnado y docentes, donde no faltan un cementerio, una pitonisa o una boca de la verdad

29 oct 2024 . Actualizado a las 13:59 h.

Con ganas de fiesta y de pasar miedo. Así se vive en muchos centros educativos de Santiago esta corta semana lectiva que termina con la celebración del Halloween. «Desde este luns moitos rapaces do instituto acuden disfrazados; algúns, de elegantes, outros, de terror, moitos maquillados...», aclara el vicedirector del IES Eduardo Pondal, Guillermo Fernández.

«O do Samaín gústalles moito, aínda non tanto como o entroido, pero si hai gañas de disfrazarse...», añade sobre una celebración que también se impulsa desde el propio instituto compostelano.

Paco Rodríguez

El Departamento de Dinamización Lingüística del centro promovió la primera edición de un túnel del terror, montado ya este martes en su pabellón, y por el que, a lo largo de la jornada, irán desfilando todos los cursos del instituto. «A montaxe, que coido que quedou bastante chula, fíxose entre seis profesores e ao redor de 20 alumnos de distintas clases», alaba el vicedirector refiriéndose a un túnel del terror donde no falta ningún ingrediente de miedo.

«Hai cadaleitos, un cemiterio, bruxas, pequenos túneles de medo, unha pitonisa, unha boca da verdade, xente dando sustos…», enumera, aclarando que, para esta jornada, incluso se invitó a las familias por si querían también participar. «Aí xa non sei se poderán vir», señala.

Paco Rodríguez

«Toda a semana faranse actividades. Na biblioteca do centro, oportunamente ambientada, estanse contando microrelatos de medo; hai exposición de libros. Todo o do Samaín está víndose arriba», destaca Guillermo Fernández.