Patrocinado porPatrocinado por

La negativa de los concellos a asumir el control de zonas de pesca deportiva «estraña» a Portos

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

SOMOS MAR

Martina Miser

Varios municipios descartaron firmar un convenio para señalizar y vigiliar las zonas portuarias en cuestión

23 abr 2022 . Actualizado a las 04:45 h.

El pasado jueves, varios municipios costeros —Cariño, Camariñas, Fisterra, Rianxo, Boiro, A Pobra do Caramiñal, A Illa de Arousa, Cambados, Bueu, Moaña, Sada y Ribadeo— se reunieron en Rianxo para mostrar su negativa a asumir las tareas de señalización y vigilancia de las zonas en las que Portos se aviene a autorizar la pesca recreativa. Señalan los ayuntamientos que forman este frente local que ni es esa su competencia, ni tampoco disponen de los medios necesarios para asumir tal responsabilidad. La postura de los municipios en cuestión fue recibida con «sorpresa» por Portos de Galicia, que no entiende «a negativa dalgúns concellos a colaborar para ampliar espazos e horarios para a pesca recreativa en determinados peiraos do litoral galego». Una ampliación, dicen, en la que se está trabajando de la mano de los aficionados a la pesca deportiva.

De esa forma, dicen desde Portos, «ábrese a porta a ampliar espazos e horarios para a pesca recreativa en 29 portos, en catro deles de xeito inmediato e nos 25 restantes condicionada á colaboración dos concellos». De hecho, apuntan desde el ente autonómico que ese trabajo se ha realizado «ante o interese trasladado polas entidades locais en que Portos flexibilizase as condicións de pesca nos peiraos».

«Os cambios que se propoñen na normativa foron introducidos atendendo ás alegacións e solicitudes recibidas», señalan desde Santiago, desde donde recuerdan además que varios ayuntamientos mostraron su intención de «apoiar a práctica desta actividade nos portos e a formulación e canalización das alegacións dos pescadores locais en varios dos casos, cuestión que choca coa negativa actual a apoiar esta ampliación de zonas». De ahí la «estrañeza» de la que habla ahora Portos, que recuerda que «as administracións locais controlan outros aspectos semellantes que exceden as competencias de Portos. Por exemplo, as instalacións nas que se realizan outras prácticas deportivas ou os eventos festivos e actividades de ocio que se desenvolven en zonas portuarias previa autorización do ente público autonómico».