Los bateeiros volverán a manifestarse en Santiago coincidiendo con la toma de posesión del nuevo presidente de la Xunta
SOMOS MAR
«Ninguén quere recrudecer o ton das protestas», dicen los productores, que aseguran verse obligados a ello por la «inacción da consellería»
27 abr 2022 . Actualizado a las 19:55 h.La inacción de la Consellería do Mar a la hora de dar soluciones a la crisis de la mejilla es el argumento que esgrimen las organizaciones de mejilloneros gallegos para explicar su decisión de convocar una nueva manifestación. Será en Santiago de Compostela y se producirá el mismo día, al menos esa es la intención- en el que tome posesión Alfonso Rueda como nuevo presidente de la Xunta. «Ninguén do sector desexaba recrudecer o ton das protestas, pero a inacción da consellería e o seu incumprimento dos compromisos solo se poden considerar como unha falta de respecto cara nós e como un absoluto desinterese pola sorte dun sector que se encamiña hacia a peor campaña da súa historia, o que levará á ruína a moitas familias», explica a través de un comunicado el denominado Clúster do Mexillón.
Las asociaciones de mejilloneros recuerdan que hace veinte días la conselleira do Mar, Rosa Quintana, se comprometió a abrir «máis zonas para que os bateeiros poidesen seguir recollendo mexilla, tal e como se leva facendo desde hai setenta anos». En concreto, se había puesto sobre la mesa la apertura de zonas de Baiona, Sanxenxo y Aguiño, así como el compromiso de realizar estudios en otras áreas para seguir autorizando nuevas áreas de trabajo. Pero desde aquella reunión «non houbo ningún tipo de avance, salvo a convocatoria absolutamente fóra de lugar dunha reunión coa Directora Xeral de Pesca, Mercedes Rodríguez», un encuentro fechado para la tarde de este miércoles.
Ante esta situación, dicen las organizaciones de mejilloneros, «é inevitable elevar o ton dunhas protestas tan razoables como pouco escoitadas».