La concejala de Ponteareas que llamó «gilipollas» al portavoz del BNG pide disculpas

La Voz PONTEAREAS

PONTEAREAS

cedida

Los grupos de la oposición exigen que Raquel Plana dimita. La edila popular dice sus palabras fueron «desafortunadas», pero denuncia una campaña de «mentiras, difamacións e desprestixio persoal e profesional»

16 may 2024 . Actualizado a las 01:13 h.

Los grupos de la oposición de Ponteareas (BNG, PSOE y PEC) solicitan la dimisión de la concejala Raquel Plana tras la bronca del pleno del lunes, Un concejal del BNG, Miguel Bouzó, acusó a la edila popular, integrante del gobierno local, de impulsar una recalificación de terrenos para el nuevo centro de salud para beneficiar a su familia. Esta, visiblemente molesta, tomó la palabra y le espetó: «¡Eres gilipollas, tío!».

La oposición, que compareció en una rueda de prensa conjunta, avanza que, si Raquel Plana no dimite, registrarán una iniciativa para proponer en el pleno ordinario del último martes de mes su reprobación y solicitarle a la alcaldesa, Nava Castro, el cese de sus funciones como concejala de Sanidade. Dicen que los insultos, «como manipuladores e patéticos» que profirió la concejala el lunes «son só a punta do iceberg» y que, desde que comenzó el mandato, sufren «o comportamento antidemocrático do goberno local, que impide acceso a documentación básica e outras provocacións». Prueba de ello, apuntan, «é que ofrecemos esta comparecencia na rúa, ante a negativa do goberno a cedernos un espazo dentro do Concello».

Raquel Plana ha pedido públicamente disculpas «polas miñas desafortunadas verbas» a través de un comunicado. «Pido perdón de corazón porque, a pesar de que a tensión do momento e os ataques reiterados á miña persoa son reiterados e deleznables, non xustifican as palabras ditas», afirma. Defiende que ese no es su estilo de vivir ni de hacer política y denuncia una campaña de «mentiras, difamacións e desprestixio persoal e profesional por parte de distintos edís e grupos da oposición».

La concejala asegura que que «levan meses repetindo a falacia de que eu ou a miña familia temos intereses persoais na parcela do novo centro de saúde de Ponteareas, algo que é totalmente falso e que só busca atacar á miña persoa e facer dano á miña familia». «Digo alto e claro que estas graves acusacións son rotundamente falsas e lamentablemente os seus autores séntense impunes para seguir atacando, de maneira agresivamente despiadada, tanto a mín coma ao meu entorno. Creo que xa basta», considera..