El ferri con A Coruña interesa a Oleiros, que asegura «non ter coñecemento do tema»
A CORUÑA
García Seoane apunta al coste de las embarcaciones como obstáculo y que no hay informe favorable de las Administraciones
16 ene 2025 . Actualizado a las 23:24 h.El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, explicó este jueves que están «interesados» en establecer un servicio de transporte marítimo con A Coruña, «especialmente todo o ano hacia Perillo e en verán hai as posibilidades de Santa Cruz e Mera, que no inverno o teñen moi difícil». Alternativa dos Veciños acordó con el gobierno local coruñés a finales del 2022 estudiar si era viable su implantación, coincidiendo con el momento en el que la Xunta planteaba una pasarela peatonal y ciclista entre As Xubias y la playa de Santa Cristina.
«Hai dous anos os concellos de Oleiros e A Coruña, coa Xunta e a Diputación, estábamos a analizar a posibilidade de montar novamente as lanchas a Santa Cristina todo o ano, ademais da posibilidade de Mera e Santa Cruz», explicó García Seoane, que detalló que la Diputación hizo un estudio «e non volvimos a ter coñecemento do tema». El Ayuntamiento de A Coruña cuenta con un informe de carácter técnico que concluye que el servicio se podría ejecutar técnicamente, aunque en los casos de Mera y Santa Cruz habría restricciones durante otoño e invierno.
La solución pasaría por utilizar un ferri anfibio para conectar las tres localidades oleirenses con los muelles interiores de A Coruña. García Seoane esgrimió que el problema radica en la vertiente económica del proyecto, principalmente por estas embarcaciones. «O custo de cada lancha que había que comprar era dun millón de euros. Son especiais para poder atracar sen problemas en sitios sen apenas lámina de auga», como ocurriría en el caso de Santa Cristina.
El alcalde de Oleiros expuso que «estaba previsto para ser financiado pola Unión Europea e perdímoslle a pista. Houbo unha reunión da Xunta, a Diputación e o Concello da Coruña na que se chegou á conclusión de que non había informe favorable das tres Administracións. O normal é que nos dixeran algo, pero ata agora non soubemos nada».